Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 21:55, 11 Mar 2010    Temat postu:

mała poprawka:

Magia na treningach:
Każdy mag zobowiązany jest do posiadania 15 kokulek (5 czerwonych, 5 fioletowych i 5 białych*)
- Czary dzielą się Na:
1.Kula Ognia - fireball:
- trafienie zabija cel
- można odbijać kokulkę bronią
- tarcza z namalowanym znakiem oraz hasłem DB po drowsku (albo z samym znakiem DB jeśli na runy po prostu nie starczyło miejsca) dezaktywuje/odbija czar.
2.Strach - Fear:
- trafienie sprawia, że cel przez 10 sekund ucieka w panice odrzucając przy tym broń (po minięciu efektu czaru, można podnieść broń najbliżej znajdującej się martwej osoby, lub powrócić do swojej)
- czar może być odbity bronią
- czar może być odbity tarczą jeśli ona spełnia takie same wymogi jak w przypadku czaru Kula ognia.
3.Zamrożenie - Freez*:
- trafiony cel zostaje unieruchomiony na 10 sekund.
- tarcza odbija czar tylko w przypadku gdy spełnia takie wymogi jak w przypadku czaru Kula Ognia.
- Czaru nie można odbijać bronią, uznano ze po trafieniu zimno rozprowadza się poprzez broń i rękę na całe ciało i unieruchamia cel.

*białego nie widać na tle forum, wiec użyłem w tym temacie niebieskiego


Odbijacie pocisków i czarów:
- Strzałę (bądź inny pocisk) można uznać za odbitą tylko wówczas kiedy bronią lub tarczą zmienimy jej tor lotu w ten sposób aby nawet nie drasnęła atakowanego pacynką. Jeśli natomiast strzała odbita przez jednego gracza, zmieni trajektorie lotu w ten sposób iż uderzy innego w strefę trafienia, będzie to uznane za pomyślnie dosięgnięty cel strzelca.
- Czar (kokulke) można odbić bronią w ten sposób aby nawet nie drasnęła atakowanego, jeśli to zrobi, przyjmuje się że czar został nieumiejętnie rozbity/rozproszony bronią i wybuch towarzyszący feralnemu odbiciu zadaje określone rany/efekty odbijającemu.

Tarcze:
- Na treningu nie wolno używać tarcz nie będących otulonymi na rancie na całym obwodzie. Takich tarcz nie dopuszczamy do treningu.
administrator
PostWysłany: Pon 23:04, 22 Gru 2008    Temat postu: Zasady walki

Na treningach obowiązują następujące zasady.

1. Strefa trafień: nie liczą się trafienia w
głowę
szyję
rękę od łokcia (włącznie) w dół (jeśli osoba trafiona ma na niej karwasz)
nogę od kolana (włącznie) w dół (jeśli osoba trafiona ma na niej nagolennik)

2. KP przyznawane są według następujących zasad:

zbroja skórzana i przeszywanica 1 KP
kolczuga 2KP
zbroja płytowa 3KP

(Wystarczy zbroja na korpus aby otrzymać KP jednakże dodatkowe elementy dają kolejne bonusy- patrz punkt 1)

3. Punkt życia na treningach mamy tylko jeden, ma to was zachęcić do pracy nad strojem (w razie uczestnictwo w larpach i stroje kolegów by tego jeszcze nie zrobiły Very Happy )

4. Magowie otrzymują KP za zajebistość stroju w skali jak wyżej 1-3
Szatę maga oceniamy wszyscy.

5. Strefa trafień dla czarów jest taka sama jak dla broni, można odbijać czary tarczą.

6. Przymykaliśmy dotąd oko na niebezpieczną broń czy nieotulone tarcze, bo wszystko u nas raczkowało, ale czas z tym skończyć skoro mamy być żywi aby opowiedzieć potomkom o Drowbandzie Very Happy
Aby uniknąć sytuacji, że ktoś złamał miecz i nie ma czym walczyć, na prawdę proponuję usiąść i zrobić każdemu po dwa zestawy broni a nawet 3(jeden zestaw na larpa schowany w szafce full wypas ozdobiony i dwa treningowe)
Postaram się zrobić warsztaty robienia mieczy dla nieumiejętnych, jak tylko posprzątam mój chlewik na tyle żeby móc kogokolwiek tu wpuścić Laughing

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group