www.drowband.fora.pl
Forum Poznańskiej Niezależnej Grupy Larpowej Drow Band
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.drowband.fora.pl Strona Główna
->
Zasady Walki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy DB
----------------
Sprzedam
Kupie
Wymienie
Allegro
Tutoriale
Projekty
Pochwal się!
Dramy
Fantazy
Sesje
Opowiadania
Zasady Walki
Jak dotrzeć do Lasku Marcelińskiego
Jak dotrzeć pod Dzwon na Cytadeli
Kroniki Istrii
Projekt "Drórzyna Mórdóru"
Giełda
Pożyczę/Wypożyczę
Wykonam
Archiwum CTF
Baza informacji
----------------
Filmiki
SŁOWEM WSTĘPU
TRENINGI
LARPY
SPRZĘT I UZBROJENIE
FANTASTYKA
CTF
Archiwum treningów
Off-topic
----------------
Off-topic
Shoutbox
LINKI
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 21:55, 11 Mar 2010
Temat postu:
mała poprawka:
Magia na treningach:
Każdy mag zobowiązany jest do posiadania 15 kokulek (
5 czerwonych,
5 fioletowych
i 5 białych*
)
- Czary dzielą się Na:
1.Kula Ognia - fireball:
- trafienie zabija cel
- można odbijać kokulkę bronią
- tarcza z namalowanym znakiem oraz hasłem DB po drowsku (albo z samym znakiem DB jeśli na runy po prostu nie starczyło miejsca) dezaktywuje/odbija czar.
2.Strach - Fear:
- trafienie sprawia, że cel przez 10 sekund ucieka w panice odrzucając przy tym broń (po minięciu efektu czaru, można podnieść broń najbliżej znajdującej się martwej osoby, lub powrócić do swojej)
- czar może być odbity bronią
- czar może być odbity tarczą jeśli ona spełnia takie same wymogi jak w przypadku czaru Kula ognia.
3.Zamrożenie - Freez*:
- trafiony cel zostaje unieruchomiony na 10 sekund.
- tarcza odbija czar tylko w przypadku gdy spełnia takie wymogi jak w przypadku czaru Kula Ognia.
- Czaru nie można odbijać bronią, uznano ze po trafieniu zimno rozprowadza się poprzez broń i rękę na całe ciało i unieruchamia cel.
*białego nie widać na tle forum, wiec użyłem w tym temacie niebieskiego
Odbijacie pocisków i czarów:
- Strzałę (bądź inny pocisk) można uznać za odbitą tylko wówczas kiedy bronią lub tarczą zmienimy jej tor lotu w ten sposób aby nawet nie drasnęła atakowanego pacynką. Jeśli natomiast strzała odbita przez jednego gracza, zmieni trajektorie lotu w ten sposób iż uderzy innego w strefę trafienia, będzie to uznane za pomyślnie dosięgnięty cel strzelca.
- Czar (kokulke) można odbić bronią w ten sposób aby nawet nie drasnęła atakowanego, jeśli to zrobi, przyjmuje się że czar został nieumiejętnie rozbity/rozproszony bronią i wybuch towarzyszący feralnemu odbiciu zadaje określone rany/efekty odbijającemu.
Tarcze:
- Na treningu nie wolno używać tarcz nie będących otulonymi na rancie na całym obwodzie. Takich tarcz nie dopuszczamy do treningu.
administrator
Wysłany: Pon 23:04, 22 Gru 2008
Temat postu: Zasady walki
Na treningach obowiązują następujące zasady.
1. Strefa trafień: nie liczą się trafienia w
głowę
szyję
rękę od łokcia (włącznie) w dół (jeśli osoba trafiona ma na niej karwasz)
nogę od kolana (włącznie) w dół (jeśli osoba trafiona ma na niej nagolennik)
2. KP przyznawane są według następujących zasad:
zbroja skórzana i przeszywanica 1 KP
kolczuga 2KP
zbroja płytowa 3KP
(Wystarczy zbroja na korpus aby otrzymać KP jednakże dodatkowe elementy dają kolejne bonusy- patrz punkt 1)
3. Punkt życia na treningach mamy tylko jeden, ma to was zachęcić do pracy nad strojem (w razie uczestnictwo w larpach i stroje kolegów by tego jeszcze nie zrobiły
)
4. Magowie otrzymują KP za zajebistość stroju w skali jak wyżej 1-3
Szatę maga oceniamy wszyscy.
5. Strefa trafień dla czarów jest taka sama jak dla broni, można odbijać czary tarczą.
6. Przymykaliśmy dotąd oko na niebezpieczną broń czy nieotulone tarcze, bo wszystko u nas raczkowało, ale czas z tym skończyć skoro mamy być żywi aby opowiedzieć potomkom o Drowbandzie
Aby uniknąć sytuacji, że ktoś złamał miecz i nie ma czym walczyć, na prawdę proponuję usiąść i zrobić każdemu po dwa zestawy broni a nawet 3(jeden zestaw na larpa schowany w szafce full wypas ozdobiony i dwa treningowe)
Postaram się zrobić warsztaty robienia mieczy dla nieumiejętnych, jak tylko posprzątam mój chlewik na tyle żeby móc kogokolwiek tu wpuścić
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin