www.drowband.fora.pl
Forum Poznańskiej Niezależnej Grupy Larpowej Drow Band
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.drowband.fora.pl Strona Główna
->
CTF
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy DB
----------------
Sprzedam
Kupie
Wymienie
Allegro
Tutoriale
Projekty
Pochwal się!
Dramy
Fantazy
Sesje
Opowiadania
Zasady Walki
Jak dotrzeć do Lasku Marcelińskiego
Jak dotrzeć pod Dzwon na Cytadeli
Kroniki Istrii
Projekt "Drórzyna Mórdóru"
Giełda
Pożyczę/Wypożyczę
Wykonam
Archiwum CTF
Baza informacji
----------------
Filmiki
SŁOWEM WSTĘPU
TRENINGI
LARPY
SPRZĘT I UZBROJENIE
FANTASTYKA
CTF
Archiwum treningów
Off-topic
----------------
Off-topic
Shoutbox
LINKI
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marcin
Wysłany: Pią 23:21, 17 Wrz 2010
Temat postu:
Może poprawcie to, że mamy po 1 PŻ, nie po dwa
.
I Doprecyzujmy ten czas- z tego, co pamiętam, było 10 sekund plus 10 sekund za każdy punkt pancerza.
Baka
Wysłany: Pią 11:32, 27 Sie 2010
Temat postu: Zasady
Zasady są krótkie i bardzo proste co mam nadzieję wszystkim umili rozgrywkę. Nie będzie w nich takich umiejętności jak „skradanie”,” powalenie”,” skrytobójstwo” czy sławne już aczkolwiek dostępne tylko dla oświeconych „chodzenie po drzewach”…. Zaraz jak na tą chwilę nie ma praktycznie żadnych umiejętności specjalnych za wyjątkiem tych które gracze sami wnoszą do gry.
Zasady ogólne:
Obozy są dwa, flagi (jak na tą chwile) są dwie, a liczba mieczy jest dowolna.
-
CTF
rozgrywany będzie na ściśle określonym terenie z tym, że „obozy” mogą być dowolnie umiejscowione i na początku gry nieznane jest ich położenie.
- mimo że obóz można „rozbić” w dowolnym miejscu, flaga musi być ogólnodostępna i łatwa do zauważenia. Nie można flagi wbijać do polowy drzewca w ziemie, zakrywać, przykrywać, przywalać drzewami, wieszać na wysokościach niedostępnych dla przeciętnego gracza. Jest to chorągwia, symbol drużyny i musi być widoczna.
- można wykorzystywać ukształtowanie terenu, przeszkody naturalne w celu zdobycia taktycznej przewagi. Natomiast na ta chwilę nie można tworzyć własnych przeszkód, rozsypywać gwoździ, zatarasowywać jedynych przejść kłodami i ściętymi drzewami, kopać wilczych dołów, zastawiać sideł itp. Dopuszczalne są „pułapki”, które będą alarmować o ewentualnym zbliżaniu się przeciwnika.
- wygrywa drużyna, która w określonym czasie zdobędzie najwięcej punktów- system punktacji niżej.
System punktacji:
- punkty zdobywa się poprzez uśmiercanie przeciwników- 1 pkt.
- poprzez zdobycie flagi przeciwnika- 10 pkt.
Respienie
- każdy uczestnik gry ma nieograniczoną ilość „respów”. Oznacza to, że po ewentualnej śmierci na polu walki powraca do obozu i po upływie odpowiedniego czasu powraca do gry. Podczas powrotu w stanie śmierci trzeba zasygnalizować innym o swojej nieobecności przez skrzyżowanie rąk na piersi. W stanie „martwym” nie można porozumiewać się z drużyną w sprawach mijanych nieprzyjaciół czy ich strategii.
- każdy gracz zobowiązany będzie do pozostawienie w swoim respie żetonu stanowiącego podstawę do obliczania punktacji.
System walki:
-… nie przewiduje żadnych specjalnych umiejętności. Umiesz machac mieczem ok., korbaczem ok., korbaczem i mieczem również? Tez ok. Nie ma ograniczenia co do wyboru ani ilości posiadanej broni.
- każdy gracz posiada na starcie 2 PuntyŻycia, po których stracie ( 2 PunktyObrażeń), jest uznawany za martwego.
-
KP
– będzie naliczany indywidualnie ponieważ zbroja zboji nie równa. KP magów określane jest przez posiadaną przez nich magiczną szatę oraz magiczną laskę (Staff)
-
Magia
- czary podzielone są na 3 klasy
Każdy mag zobowiązany jest do posiadania 15 kokulek (5 czerwonych, 5 fioletowych i 5 białych*)
- Czary dzielą się Na:
1.Kula Ognia - fireball:
- trafienie zabija cel
- można odbijać kokulkę bronią
- można odbija czar tarczą
2.Strach - Fear:
- trafienie sprawia, że cel przez 10 sekund ucieka w panice odrzucając przy tym broń (po minięciu efektu czaru, można podnieść broń najbliżej znajdującej się martwej osoby, lub powrócić do swojej)
-nie można odbijać czaru
3.Zamrożenie - Freez:
- trafiony cel zostaje unieruchomiony na 10 sekund.
-nie można odbijać czaru
- jeżeli chodzi o broń dystansową jak łuki czy kusze muszą one spełniać wymogi bezpiecznego naciągu oraz bezpiecznych pacynek. Będzie to bardzo szczegółowo sprawdzane. Trafienie z broni dystansowej eliminuje cel ( jeżeli trafi w strefę trafienia).
- broń miotana musi być wykonana w całości z otuliny. Broń miotana nie jest zaliczana do broni dystansowej ( jedno trafienie jeden PO)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin